Jesper Solberg ut 2028
Den unge backen kom til klubben før seriestart, og nå har han forlenget kontrakten. Foto: Stine-Marie Myklemyr
Jesper har markert seg som god fotballspiller, og til nå har det blitt åtte kamper i årets 2. divisjon. I tillegg var Jesper med på U18-landslagets miniturnering i Kroatia tidligere i sommer, og det er med glede vi nå kan kunngjøre at han har forlenget kontrakten ut 2028.
Sportssjef Eirik Ulland Andersen er svært glad for kontraktsforlengelsen.
- Vi er strålende fornøyde med å ha blitt enige med Jesper om en forlengelse, sier han i en uttalelse.
Han legger også til at det er en viktig tillitserklæring begge veier.
- Vi har stor tro på Jesper, og samtidig viser det at Mjøndalen er en attraktiv klubb å være i for unge, ambisiøse spillere. Vi ser frem til å hjelpe Jesper med å utvikle seg videre og se han fortsette å prestere for oss i Mjøndalen, avslutter sportssjefen.
Vi er glade for å ha Jesper med videre!